Ga naar de inhoud
Zoek
Sluit dit zoekvak.

Trends in direct mail voor 2021

Trends in direct mail voor 2021

Het jaar 2020 is niet echt verlopen zoals iedereen had gedacht. Dus neemt u onze voorspelling voor direct mail trends in dit nieuwe jaar vooral met een korrel zout. Toch zien we verschillende ontwikkelingen waarop wij, als DM-specialist, u graag helpen inhaken. Zo maken we van 2021 een kansrijk nieuw jaar voor veel markten.

Papier wérkt thuis

Thuiswerken wordt ook dit jaar naar verwachting een blijvertje. De voordelen van verminderde reistijd en meer flexibiliteit spreekt veel werknemers en werkgevers aan. De vertrouwde, dagelijkse ‘plof’ op de mat is voor veel thuiswerkers een klein hoogtepuntje. Dat betekent dat direct mail in deze tijd extra aandacht krijgt van ontvangers. Wilt u die interesse voor uw product of dienst, dan adviseren wij u graag over de mogelijkheden.

Persoonlijke post

Een generieke mailing aan een brede doelgroep werkt goed, maar er gaat niets boven gepersonaliseerde post. Uw database met klantgegevens zit boordevol informatie waarmee u uw doelgroep optimaal kunt aanspreken. Dat heeft een merkbaar effect op de respons van ontvangers. Denk bijvoorbeeld eens aan beeldpersonalisatie. Deze printtechniek maakt in één oogopslag duidelijk: deze mailing is speciaal voor u!

Bijzondere ervaring

Uw mailing kan gewone envelop of folder zijn. Maar u kunt ontvangers ook een beleving geven. Iets extra’s, dat potentiële klanten op een positieve manier bijblijft. Zodat u op het juiste moment top-of-mind blijft. Wanneer zij op zoek zijn naar uw product of dienstverlening. Denk bijvoorbeeld aan bijzondere full-colour printtechnieken. Of geef iets extra’s mee in de envelop of sealing van uw verzending. Onze machines kunnen dat volautomatisch insteken. Een speciaal cadeautje geeft altijd extra attentiewaarde.

Aan de slag!

Het activeren van de doelgroep wordt ook in 2021 steeds belangrijker. Een effectieve direct mailing houdt daar rekening mee. Zo zet de verzending aan tot conversie. Ook is het van belang de drempel voor actie zo laag mogelijk te houden. Wilt u dat de ontvangers zich abonneren op uw dienst, of uw product aankopen? Maak het hen makkelijk door een QR-code aan uw mailing toe te voegen. Daarmee kunnen lezers binnen een oogwenk veilig via hun smartphone een betaling overmaken.

Meer weten over trends in direct mail?

Onze specialisten weten hoe u ook dit nieuwe jaar uw mailing effectief, veilig en snel geleverd krijgt. Bel ons direct via 0252 – 673866 of mail naar info@intermail.nl. We gaan graag met u in gesprek.

Trends-in-direct-mail-2021 | Intermail

Contact opnemen

Benieuwd naar onze mogelijkheden? Dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Onze mensen staan altijd voor u klaar. We laten u graag zien waar Intermail het verschil maakt.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Vraag direct een offerte aan!