Ons gedachtegoed

Hoe vaak vragen wij ons af waarom wij elke dag de wekker vroeg zetten om weer een lange dag naar ons werk te gaan? Dankbaar zijn we dat we werk hebben, verantwoordelijk voelen wij ons om er het beste van te maken. Maar wij vragen ons ook regelmatig af wat ons beweegt om bij Intermail ons beste beentje voor te zetten. Welke rol willen wij spelen? In wat voor wereld bewegen wij ons? Hoe ver reikt onze maatschappelijke verantwoordelijkheid? Wat willen we bereiken en hoe gaan wij om met De Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP)?

Visie

De wereld om ons heen verandert sneller dan menigeen kan volgen. Communicatie met mensen verandert al jaren in een enorm tempo van mond tot mond naar multi-mediale communicatie, waarin al meer behoefte zal ontstaan naar RELEVANTIE. We worden overspoeld door signalen, prikkels en andere vormen van communicatie. Het zal een uitdaging voor de mensheid worden om feiten en fictie te onderscheiden. Intermail gelooft in de toekomst van Papieren Persoonlijke Communicatie. Deze vorm kan heden ten dagen een hoge mate van relevantie bevatten, schreeuwt niet, kan even ter zijde worden geschoven om later weer te worden opgepakt, heeft een hoge mate van vrijblijvendheid als het om responderen gaat. Tenslotte is het proces van fabriceren tegenwoordig ‘veilig’ te noemen door alle processen en certificaten, voor zowel het milieu als voor de data-privacy.

Missie

Als onderneming en als medewerkers van Intermail nemen wij graag onze verantwoordelijkheid om elke dag bij te dragen aan een betere wereld. Op zoek naar oprechte relaties met onze klanten, partners en belanghebbendenwillen wij dat onze afnemers er op kunnen vertrouwen dat wij producten en diensten op verantwoorde en veilige wijze produceren. Voor zowel de klanten als voor de eigen medewerkers willen wij een professionele betrouwbare omgeving creëren waarin hoge doelen worden gesteld en alle verwachtingen worden waargemaakt onder het motto: “Intermail produceert kansen”.

Ambitie

Intermail wil een leidende rol (blijven) spelen als producent, maar zeker ook als adviseur, meedenker en oplosser van alle mogelijke vraagstukken en problemen rondom gepersonaliseerde communicatie. Als laatste in de keten wil het een zekerheid zijn als totaaloplosser zijn van de hele productieketen.

 

Onze Kernwaarden:

De behoefte aan gemak en zekerheid voor onze klanten vormen de uitgangspunten in onze aanpak van projecten. Die vertalen zich naar de kernwaarden die verweven zijn met de historie van onze onderneming. Vier kernwaarden verwoorden waar wij met elkaar als organisatie voor staan en onze manier van werken. Ze vormen het DNA van ons bedrijf.

Betrokkenheid
Inlevingsvermogen is de sleutel tot een succesvolle samenwerking

Professionaliteit
Vakbekwaamheid en innovatie leidt tot expertise en onze ‘best-in-class’ aanpak

Verantwoordelijkheid
We kennen én nemen onze verantwoordelijkheid in elke vorm van samenwerking

Transparantie
We nemen zorg uit handen zonder de controle over te nemen. We spannen ons daarbij in om de zaken zo eenvoudig mogelijk te houden.

Copyright 2018 Intermail BV | Algemene voorwaarden | Website by 2xCeed |