Beeldpersonalisatie

Direct Contact

Verras een ontvanger met écht persoonlijke post

Beeldpersonalisatie

Beeldpersonaliseren is een gepersonaliseerde printtechniek die de aandacht pakt van de ontvanger van uw mailing. Het is mogelijk speciaal geselecteerde foto’s in te voegen in uw zending. Met beeldpersonalisatie maakt u in één oogopslag duidelijk: deze mailing is speciaal voor u!

Wat is beeldpersonaliseren?

‘Geachte mevrouw Jansen’, maakt post voor mevrouw Jansen al persoonlijker dan ‘Geachte klant’. Maar staat in uw database dat mevrouw in een rode Renault rijdt, die nieuwe winterbanden nodig heeft? Dan kan Intermail met beeldpersonaliseren uw brief bijzonder persoonlijk maken. Met een foto van een rode Renault van het type dat zij voor de deur heeft staan. ‘Geachte mevrouw Jansen, komt u langs voor de winterbanden?’ Zo laat u blijken dat uw brief voor uw klant is bedoeld. Want mevrouw van Veen, met haar witte BMW, krijgt dezelfde brief, met een witte BMW. Dát heeft impact.

Attentiewaarde

Direct mailing met beeldpersonalisatie trekt enorm de aandacht van de geadresseerde. U kent uw klanten als geen ander, en heeft de nodige informatie over hen binnen handbereik. Hiermee kunt u uw klanten op een leuke, positieve manier verrassen, door ze direct en herkenbaar aan te spreken. Zulk drukwerk op een kaart of brief, een flyer of brochure verhoogt de respons ratio en conversie.

Transactiemail

Ook facturen, rekeningafschriften, pensioenoverzichten en andere administratieve en financiële documenten kunnen extra effect krijgen door personalisering met een beeld. Een groot voordeel van een papieren mailing is dat u uw complete database heel persoonlijk kunt benaderen. Een digitale mailing en telemarketeers worden hierin beperkt door wetgeving.

Meer weten over beeldpersonalisatie?

Neem contact op met Intermail om meer te horen over alle mogelijkheden en toepassingen van beeldpersonalisatie.

LAATSTE NIEUWS

Offerte aanvragen
Contactformulier